Våra gruppträningspass

Våra gruppträningspass 

Vid mindre än fem deltagare ställs passet in. Detta meddelas 2 timmar innan passet.


 JUMPING®FITNESS

En gruppträningsform på studsmatta som tränar din kondition, styrka och balans till medryckande musik. 

JABS

Uppvärmning på studsmattan därefter ett block med styrka för magen bestående av 4 varv av 4 övningar där intervallet är arbete 45 sekunder och vila 15 sekunder. Avslutar med en rejäl pulshöjare på studsmattan.

SPINNING

Cykling i grupp. Konditionsträning samt träning av benstyrkan. 

60 och 45 minuters pass.

CIRKEL

Ett pass i stationsform där tränas styrka, kondition, stabilitet och balans.

STYRKA

Här tränar du kroppen med enbart styrkeövningar.


MRL

Intervallbaserad träning. Här tränar du mage, rumpa och lår. 

TABATA STYRKA

Intervallträning där du jobbar 20 sekunder och vilar 10 sekunder. Endast styrkeövningar.

PILATES

Passet ger dig styrka på djupet, rörlighet, minskad stress och spänning, ökad balans och kroppskontroll. 

STRETCH/AVSLAPPNING

Ett lugnt och stilla pass där du stretchar ut kroppen med fokus underkropp. Avslutar med guidad liggande avslappning.


FREDAGSMYS

Ett tuffare pass där du tränar både kondition och styrka. alltid en tävling med vinst av "fredagsmys".

RIGGEN

Cirkelträning i gymmet.  Här blandas kondition och styrka.

60/40/30

Här utmanas både styrka och kondition med två övningar i taget. Du jobbar med och utan redskap. 60/40/30 sekunder.


QIGONG 

Ett stilla pass med fokus på att hämta ny energi till din vardag samt hitta ditt inre lugn.

SENIORSPINNING

Cykling i grupp.
Konditionsträning samt träning av benstyrkan. Anpassad för de äldre.

SENIOR

Cirkelträning med funktionella övningar som är anpassad för de äldre både med och utan redskap.